2010-05-08

Igår så var jag och Malin barnvakt till vår nästälsta systers söner, Eddie och Lukas<3 Det gick väl bra och dem sov hemma hos oss. Vi fick skjus av Rickard dit bort vid 11 tiden igår. Sen så var vi där ett tag sen kom det folk och vi skulle grilla sen så åkte vi hem vid 6 tiden med Lukas och Eddie sen så har vi inte gjort så mycket nu är kl 12:27 och pojkarna ska snart åka hem. Och sen så Malin hjälpa mig med cykeln sen så får vi se om det blir stallet för Malin vill kolla Pillan lite och säga hej och så :) Sen så äre väl hem sen så MÅSTE jag få tag på kusse!!! HAHA Hoppas hon kunde få sova hos oss i veckan! För vi går ju bara Mån-Tisdag i skolan i veckan sen rödadagar. Haha jag som ville till Falun och hälsa på folk där! :/<3 Aja lov snart ändå bara några veckor kvar :D HAHA <33 Jaja Pözz Pözz hör av er!;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0