Filmdags!

Jaa nu är kl. 23.58 och ska snart gå och se Harry Potter på rummet då med Maja :)

Idag vare SKIT RULIG dag!! ;D

Jag och Maja va med Mattmi och Melina gick runt lite på stan och så kan lägga in bilder på oss i morn för har inte laddat ner dem på datan än ;)

Gick först in i Kyrkan då Melina träffa på en kompis och jag träffade på Cissi <3
Sen så satt vi där och gick runt lite sen skrev vi i en bok där inne som 'gästerna' fick skriva i :D

Då skrev Melina 'Gud jag önskar jag hade en påni elhr hezt' :D HAHA Fan va vi börja skratta sen xD
Sen gick vi ut därifrån och gick runt då såg man Danne i klassen ;) Jag ropade på han men han såg inte oss xdd

Sen gick vi in på Digitt inn el vad den heter och tog lite roliga bilder och skratta hela tiden så vi trodde personalen vart lite arga :$ hehe :J

Sen så skulle Melina hem så då stack jag Mattmi och Maja till MC och köpte en burgare sen väntade vi på bussen hem och sen så har man varit hemma och nyss så spelade man kort och ska gå och kolla på film nu hörs!!

Pözzz pözzz   och GODNATTT!!!!!;**<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0