13 April 2010<3

Haha en härlig dag idag var det!!;D HAHA Först så var det skola var SKIIIT kul!;) Sen så efter skolan åkte man buss hem sen så satte man säg vid datan och så ringer Jenny och frågar om jag vill med till knuffen för Emma hade ingen träning<3 Sen så skulle vi cykla ner och möta henne på stan så när vi var nästan framme så behövde jag pumpa cykeln och så fans det en pump i närheten då prova vi med att pumpa men det funkade itne för den var trasig sen så sket vi i det. Då stack vi till knuffen så skulle jag låsa cykeln haha tror ni itne jag hade glömt nykeln i jackfickan hemma hos Jenny!! HAHA vi åkte uten jacka!:D HAHA VARM DAG!;D HAHA Sen så sket jag idet för vi skulle bara upp sen ner igen. Så stack vi till Stortorget för att pumpa den där men det funkade inte heller fast den INTE var trasig!! :S Så skrev ett sms till mamma att ringa och fråga Rikard om han kunde komma ner och hämta den för det är hans CYKEL OCKSÅ!!:S:O HAHA Sen så kunde han inte det då gick vi runt lite på stan sen ner till Slottet och satt där sen så gick vi hem el jag i alla fall och dem cykla. Sen när vi var vid Jenny byte vi om för vi tyckte vi kunde ut och springa lite då stack vi hem till Emma sen och lämnade cyklarna där sen så gick vi till Varlbergaskogen och jogga ett varv sen så sprang vi upp på en kulle 10 gånger men jag sprang bara upp 5 gånger för kunde inte andas! :( Sen så jogga vi tillbaka till start och stretscha lite, sen så gick vi hem till Emma för att hämta cyklarna och sen hem. HAHA FAAAN va duktiga vi var vi joggade/gick/sprang på 1 timma och 20 min :D HAHA STTOOOOLT!!!;) HAHA Aja sen hem till Jenny för att hämta mina saker sen hem och nu kom jag nyss ut från duschen och ska gå och kolla på TV snart är SKKKIIIIT TRÖÖÖÖÖÖTT!!!! HAHA :D <333 Aja puss för dagen!<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emma leijon

sv:

haha tack för dagarna själv älskling!

Dom har fan varit bäst! :*<3<3

2010-04-14 @ 16:22:31
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: michelle

Hahha jaa vi kommer alltid ha det kul älskling!<3333

2010-04-16 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0